دانش حقوقی خرد انسانی

menu

وکیل جرایم رایانه ای

اوکیل جرایم رایانه  ای بیان میدارد: با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، فضای رایانه و اینترنت بسیار گسترده شده و در کنار این پیشرفت، راه های ارتکاب جرم برای افراد مسلط به این حوزه نیز افزایش یافته است. لذا امروزه با پیشرفت چشم گیر جرایم در فضای مجازی روبه رو هستیم. عموما افراد جامعه به جهت عدم آشنایی کامل با فضای مجازی به راحتی در دام افراد سودجو قرار می گیرند و گاها بزه دیدگان این حوزه ضرر های مالی هنگفتی را متحمل می شوند. لذا مطالبه حقوق از دست رفته و جبران ضرر های وارده، قدم اول بزه دیدگان این حوزه می باشد. با توجه به تخصصی بودن دعاوی در خصوص جرایم رایانه ای توصیه می گردد الزاما از وکیل جرایم رایانه ای مجرب استفاده گردد.

وکیل جرایم رایانه ای میتواند گام به گام در روند پرونده و یا پیش از طرح پرونده با ارائه مشاوره حقوقی به شما عزیزان توضیحات لازم را ارائه و شما را از سلسله قوانین مربوطه آگاه نماید تا شما نیز وفق قوانین و مقررات اقدام نمایید.

دپارتمان تخصصی جرایم رایانه ای در موسسه حقوق امید آفرینان مهرگان  در البرز متشکل از وکلای پایه یک دادگستری در مقالات مربوطه تلاش دارد به سوالات متداول شما عزیزان پاسخ هایی کاربردی ارائه دهد.

وکیل جرایم رایانه ای و تعریف جرایم رایانه ای

وکیل جرایم رایانه ای بیان میدارد: هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در فضای مجازی ارتکاب یافته و در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد. وکیل جرایم رایانه ای در توضیح اینکه چگونه در فضای غیر واقعی نیز جرم محقق میگردد ابراز میدارد: در موازی دنیای واقعی و جهان ماده که در آن به سر میبریم به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری، جهانی در فضای غیر ماده تشکیل شده است که به آن فضای مجازی گفته میشود و چه بسا انسان در این دوره از زندگی، بیشترین اوقات و امور خود را در این فضای مجازی سپری نموده و روابط پیچیده تری نسبت به جهان ماده را در این فضا بوجود آورد.

وکیل متخصص جرایم رایانه ای با در نظر داشتن این جهان فراگیر و با در نظر گرفتن پیشرفت هرلحظه ای آن، بر خود واجب دانسته که با ارائه مطالبی ولو بصورت خلاصه، آحاد جامعه را از قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی آگاه سازد. زیرا بسیاری از شما مراجعه کنندگان محترم بالواقع مجرم نبوده و به جهت جهل و نا آگاهی از قوانین جرایم رایانه ای تحت تعقیب قرار گرفته اید.